Kom jij ons team versterken?
AANMELDEN

Hoe word je lid?

Neem deel uit van een bloeiende vereniging die het mogelijk maakt dat onze leden met veel plezier de handbalsport kunnen beoefenen. Betrokkenheid en verbondenheid met onze leden vinden wij belangrijk! We zien je graag terug als lid bij HV Margraten. Volg de stappen hiernaast om je aan te melden.

Mail voor vragen

Info@hvmargraten.nl

01.

Lees de informatie op deze website en in het informatiebulletin goed door.

02.

Meld je aan als lid via ons aanmeldformulier. Liever eerst even proberen? Dat kan ook! Neem daarvoor even contact met ons op.

03.

Gelukt! Je bent nu lid van Handbalvereniging Margraten. Welkom bij ons team!

Contributie

De contributie wordt bij voorkeur voldaan d.m.v. automatische incasso. De periode van contributiebetaling is gelijk aan het verenigingsjaar (1 juli t/m 30 juni).

Na het vaststellen van de contributiebedragen door de Algemene Leden-Jaarvergadering ontvang je een nota voor de te betalen contributie en de 4 data van automatische incasso. Nieuwe leden ontvangen een afzonderlijke nota van de penningmeester.

Categorie Per jaar Per kwartaal
Senioren € 200,- € 50,-
A jeugd € 162,- € 40,50
B jeugd € 140,- € 35,-
C jeugd € 140,- € 35,-
D jeugd € 133,- € 33,25
E jeugd € 126,- € 31,50
F jeugd € 75,- € 18,75
Kabouter € 60,- € 15,-

Verwachtingen

Wat mag jij verwachten van ons en wat verwachten we van jou als vrijwilliger:

• Alle ouders en/of verzorgers van leden onder de 18 jaar worden opgeleid om minimaal 3 à 4 keer per jaar oud papier op te halen. Lees hier meer over oud papier ophalen.
  • Alle leden vanaf 16 jaar worden opgeleid als verenigingsscheidsrechter om de wedstrijden van onze jeugdleden te fluiten.

Wil je meedenken en meebeslissen over allerlei zaken binnen onze vereniging, meld je dan aan bij één van onze bestuursleden. In de vereniging is er genoeg te doen! Bijvoorbeeld het organiseren van activiteiten, teams trainen/coachen en deelname in het bestuur. Heb je nog andere ideeën? Laat het ons weten!

Privacy

Voor het goed functioneren van onze vereniging willen wij je graag informeren over de vereniging, sportactiviteiten en aanbiedingen. Ook willen we speelschema’s, wedstrijduitslagen en soms foto’s en filmpjes van jou op social media plaatsen. Wij verzamelen en verwerken jouw gegevens ten behoeve van:

• Jou benaderen voor niet-handbalgerelateerde activiteiten zoals jeugdkamp, vrijwilligersavond, verenigingsacties etc.
  • Jou per mail informeren via het wekelijkse nieuwsbulletin.
  • Publiceren van bijvoorbeeld foto’s en/of filmpjes op social media.
  • Het publiceren van het OPA rooster op de website.
  • Het opnemen van de teamfoto op de website en/of op social media.

Veiligheid en privacy vinden wij erg belangrijk. Bekijk onze privacyverklaring voor een uitgebreide toelichting.