Onze vereniging kan niet zonder

Onze sponsoren maken het mogelijk dat we een bloeiende vereniging zijn en dat onze leden met veel plezier de handbalsport kunnen beoefenen. Betrokkenheid en verbondenheid met ons sponsoren vinden wij erg belangrijk.

SPONSOR WORDEN

Onze missie

Bewegen in een gemoedelijke omgeving, uiteraard met de ambitie om op een zo goed mogelijk niveau de sport te beoefenen.

Naast onze spelende leden hebben we nauwe banden met kaderleden, ouders en vrijwilligers. Belangrijk hierbij vinden we:

• Plezier voor alle betrokkenen
  • Persoonlijke ontwikkeling en groei
  • Ruimte voor prestaties

Naast de sportieve kant willen we ook een bindende factor zijn in de Gemeente Eijsden-Margraten.

Visie

De handbalvereniging neemt een steeds belangrijkere maatschappelijke positie in, maar daarnaast vertoont het leiden van een handbalvereniging steeds meer overeenkomsten met het voeren van een bedrijf en vraagt daarom om een meer zakelijke benadering. Naast gemeentelijke subsidie, contributies en de inzet van speelsters/vrijwilligers rondom het ophalen van oud papier, dragen sponsoren zorg voor de inkomsten van de club. Dit betekent dat een sponsor een essentiële positie binnen de club inneemt. Sponsoren zijn nodig, willen we als vereniging onze maatschappelijke rol op een goede wijze blijven vervullen. Kortom: zonder sponsoren is het voortbestaan van een onze vereniging vrijwel onmogelijk.

Uitgangspunten

Een zo professioneel mogelijke organisatie neerzetten;
 Op amateur-basis de sport beoefenen, met andere woorden geen financiële dan wel materiele vergoedingen aan spelers;
 Alle werkzaamheden zoveel als mogelijk door vrijwilligers uit te laten voeren;
 Binnen de club een ontspannen, betrokken en open sfeer.

Vrijwilligers

De club heeft naast het bestuur vele vrijwilligers die regelmatig hun diensten verlenen voor de verschillende commissies en de begeleiding van de teams. Daarnaast zijn er tal van leden en ouders die op ad hoc basis een activiteit voor hun rekening nemen.

Competitie

De zaalcompetitie wordt van oktober t/m maart gespeeld in Sporthal de Hoven aan de President Kennedystraat 42 in Margraten.

Sponsor worden?

Waarom als bedrijf kiezen voor de handbalsport?

Als u als bedrijf investeert in de handbalsport, dan investeert
u in teamsport waarbij sportiviteit, samenwerken en teamspirit centraal staat. Handbal is een snelle, dynamische en flitsende sport die in Nederland steeds meer aan populariteit wint! Mede door de goede prestaties van de Nederlandse handbaldames op het EK, WK en op de Olympische Spelen zien we Handbal steeds vaker weer terug op de nationale televisie.

Toekomst van onze vereniging

We mogen stellen dat het op dit moment goed gaat met onze vereniging. Onze ledenaantallen stijgen, er komen meer jongens handballen en de prestaties van onze teams zijn goed! Zo hebben we de afgelopen jaren 2 nieuwe teams met 6-7 jarigen kunnen opstarten. Bovendien spelen onze Dames 1 al geruime tijd in de Hoofdklasse.

Wat levert het voor u op?

Naast de handbalsport investeren wij ook steeds meer in het actief gebruiken van verschillende communicatiekanalen bijvoorbeeld onze website, Facebook, de Riestepot, de Etalage, Radio Maas & Mergelland EN onze eigen jaargids die we jaarlijks langs de deuren brengen. Allemaal manieren om niet alleen onze vereniging, maar ook uw bedrijf op de kaart te zetten!

Hoe kunt u ons sponseren?

Er zijn verschillende manieren waarop u ons kunt sponsoren. Neem voor meer informatie contact met ons op.