Jubileum

Handbalvereniging Margraten bestaat 50 jaar! Kom samen met ons deze mijlpaal vieren en proosten op onze vereniging tijdens ons feestweekend in september.

Vrijdag 20 september

Op vrijdag worden de jubilarissen in het zonnetje gezet en organiseren we een reünie voor al onze (oud-)leden.

Zaterdag 21 september

Op zaterdag organiseren we een gezellige feestavond voor iedereen die wil komen proosten op onze vereniging.

Tickets zaterdag

Kom jij met ons feesten op zaterdag 21 september? Dan heb je wel een ticket nodig! De tickets kosten €5,- per persoon en kunnen online worden besteld. Klik op onderstaande knop en zorg dat je erbij bent!

Oproep

Heb jij nog leuke anekdotes, oude materialen, foto’s of video’s die zeker niet mogen missen tijdens onze jubileumviering? Stuur deze dan op naar jubileum@hvmargraten.nl.