Chocoladeactie
Wat houdt het in?

Jaarlijks organiseren wij een chocolade actie. Wij verkopen dan heerlijke kwaliteitschocolade van Rousseau! Altijd lekker voor verjaardagen, jubilea of als opkikker…

Per besteld artikel gaat een deel van de opbrengst naar onze vereniging zodat we leuke, extra activiteiten voor onze leden kunnen organiseren.

• Onze leden krijgen bestellijsten mee naar huis.
  • Zij vragen aan familie, vrienden, bekenden en collega’s of ze chocolade willen bestellen.
  • De bestellingen worden genoteerd op de bestellijst en het geld gaat in een envelop.
  • De ingevulde bestellijsten en het geld worden ingeleverd tijdens de training.
  • De chocolade wordt meegegeven aan de leden om te bezorgen.

Op de bestellijst zie je dat er verschillende artikelen te bestellen zijn. We hebben ons niet alleen beperkt tot paaschocolade, maar ook de bekende pindarotsen, truffels en gemengde silo’s zijn te bestellen.

Voor verdere informatie kun je kijken op de site van Rousseau: www.rousseau.nl.

Mochten er verder nog vragen zijn over de chocoladeactie dan kun je contact met ons opnemen.